Показати всі категорії
Шумка авто ТМ SoundProOFF - 6мм.
Призначення: Шумоізоляція, віброізоляція, теплоізоляція кузова автомобіля.
Товщина: 6мм
Ширина: 1см
Довжина рулону: 30 метрів
Матеріал: спінений каучук без добавок
Країна виробник: Україна
Особливості: ефективне шумопоглинання, еластичний, має теплоізоляційні характеристики, хімічно стійкий та гігієнічно безпечний.
Шумоізоляція автомобіля — технологічний процес, призначений для зменшення ступеня проникнення сторонніх звуків у салон автомобіля та зниження рівня шумів різного походження.
Шумоізоляція є одним з необхідних кроків при проведенні тюнінгу автомобіля. Обробка автомобіля шумоізоляційними матеріалами також дозволяє підвищити пасивну безпеку та надати антикорозійних властивостей.
"Комфорт - одна з головних емоцій у житті будь-якої людини. Виробники сучасних автомобілів у гонці за мінімальною вартістю в умовах жорсткої конкуренції виконують лише мінімально допустимі умови з акустичного комфорту та тому останнім часом тема додаткової обробки автомобілів перед автолюбителями стає все частіше і частіше."
Основна мета використання шумоізоляційних матеріалів в автомобілі:
"Головна мета— комфорт водія та пасажирів."
Маніпуляції, що виконуються з автомобілем за допомогою шумоізоляційних матеріалів, можна класифікувати за такими завданнями: 1) Власне шумоізоляція 1.1. Зниження рівня шуму дорожнього руху
1.2. Зниження рівня шуму від двигуна
1.3. Усунення скрипів декоративних елементів салону
2) Поліпшення звучання акустичної системи
3) Теплоізоляція салону
"Залежно від цих завдань проводиться обробка різних частин автомобіля та за допомогою різних матеріалів."
1. Розбирання салону автомобіля
Шумка монтується під декоративні елементи салону, даху, дверей та багажника. У зв'язку з цим необхідно зняти елементи, що закривають рекомендовану зону монтажу. При знятті елементів інтер'єру, закріплених за допомогою власників «Пісттон» працюйте гранично акуратно. У деяких випадках власники не допускають їх повторного використання. Заздалегідь забезпечте наявність запасних тримачів – інакше у разі застосування старих можливий нещільний дотик деталей інтер'єру та неприємний брязкіт під час руху.
2. Очищення салону автомобіля
У розібраному відсіку проведіть прибирання (краще за допомогою пилососу). Протріть всі поверхні, на які будуть монтуватися деталі та знежирити їх за допомогою «знежирювача» або ацетону.
Перед монтажем деталі переконайтеся, що знежирювач випарувався з монтажної поверхні.
3. Як встановлювати шумоізоляцію?
Всі розкриті деталі шумоізоляції автомобіля монтуються з використанням додаткових утримувачів або клею Formix.
Для монтажу деталі нанесіть на неї клейовий шар. Помістіть деталь на місце монтажу. Розправте та розгладьте її від центру до країв. Використовуйте захисні рукавички. Стики матеріалу обов'язково проклейте клеєм або з'єднайте між собою звукоізоляційною стрічкою зі спіненого каучуку.
Зверніть увагу!
Першою монтується віброізоляція на металеві поверхні кузова або штатні деталі шумоізоляції!
(Під час монтажу віброізоляції настійно рекомендуємо застосовувати монтажний валик. Деталь поміщається на місце монтажу і «прикочується» за допомогою валика від центру до країв. Не допускайте утворення повітряних бульбашок Чим краще «прикатана" віброізоляція – тим вищий ефект від її застосування. Прогріта ще до монтажу віброізоляція легше монтується на поверхні. Для цього можна скористатися промисловим феном. рельєфом.)
Шумка монтується щільно один до одного поверх віброізоляції. Площа покриття звукопоглинаючими матеріалами часто буває більшою за площу покриття віброізоляції. При їх монтажі не потрібно користуватися монтажним валиком – просто розгладити. деталь від середини до країв. При необхідності знежирте поверхню, на яку клеїться шумка.
4. Зони обробки та види поверхні
Для зручності пояснень кузов автомобіля розбитий на кілька умовних зон:< /span>
- багажник
- підлога салону (задній, середній, передній)
- щиток моторного відсіку
- двері
- дах
-кришки капота та багажника
У кожній зоні є три види поверхонь, які можна розділити за ступенем їх обробки вібропоглинаючими матеріалами: максимально оброблювані, рівномірно оброблювані, не оброблювані!
Максимально оброблювані поверхні
Ці поверхні найбільш схильні до вібрації, яку можна знизити тільки високоефективними важкими матеріалами.
Арки задніх коліс із боку багажника.
Елементи кузова, розташовані над резонатором глушника. (зазвичай у багажнику чи під сидінням задніх пасажирів).
Задні колісні арки з боку салону.
Тунель глушника (або карданного валу) у салоні, що йде від щитка моторного відсіку до сидіння задніх пасажирів.
Поверхні підлоги під ногами водія та переднього пасажира.
Передні колісні арки із боку салону.
Щиток моторного відсіку (перегородка між салоном та моторним відсіком), розташований під панеллю приладів.
Елементи кузова, розташовані за динаміком динаміка або у безпосередній близькості до нього.
На максимально оброблювані поверхні наклеюються віброізоляція.
Віброізоляція наклеюються стик у стик без перепусток і займають 100% поверхні, що обробляється. < /p>
Рівномірно оброблювані поверхні
Значно вібронавантажені поверхні кузова. При простукуванні кузова ці поверхні видають гучний дзвінкий звук!
Більшість панелей багажника
Більшість панелей підлоги салону
Пороги з боку салону
Зовнішні панелі дверей
Панелі даху
Панелі кришки багажника і капота
На рівномірно оброблювані поверхні наклеюється віброізоляція.
Віброізоляцію розташовують на певній відстані один від одного, рівномірно розподіляючи їх по рекомендованій зоні монтажу. Площа покриття може становити від 60% до 20% оброблюваної поверхні.
strong>
Мало вібронавантажені поверхні або елементи кузова, монтаж матеріалів на які буде неефективним. При простукуванні ці поверхні чи елементи кузова видають тихий глухий звук.
До них відносяться ребра жорсткості даху, підлоги, багажника тощо.
При знятті панелей на бічних частинах багажника, зверніть увагу на зазор між ними та кузовом. Це необхідно для розуміння, чи можна клеїти під ці панелі звуковбирний матеріал. Якщо
Насамперед на задні колісні арки необхідно наклеїти віброізоляцію. Монтаж проводити стик у стик по всій поверхні арки для досягнення найкращого результату
Далі визначте, до якої частини багажного відсіку найближче проходить резонатор глушника. Для цього достатньо заглянути під кузов авто. Цю частину багажника обробіть аналогічно колісним аркам. Може виявитися, що резонатор знаходиться у зоні салону. В цьому випадку монтаж над резонатором буде проводитись пізніше деталями. рекомендованими для салону.
Віброізоляцію необхідно рівномірно розподілити по всій поверхні багажника. Розподіл деталей (розкрою віброізоляції) у своїй ведеться рівномірно (може бути проміжки з-поміж них, у цьому немає нічого страшного). Вибирайте найбільш вібронавантажені панелі (при простукуванні кузова ці поверхні видають гучний дзвінкий звук). Далі переходьте до наклеювання шумоізоляції.
Монтаж шумоізоляції проводьте стик у стик – суцільним килимом. Звертайте увагу на те, чи не заважатиме шари змонтованого матеріалу при подальшому збиранні. За потреби деталі можна підрізати ножем. Спочатку обклеюються задні колісні арки. Потім горизонтальна поверхня підлоги багажника. Потім ніші задніх крил.
Для обробки салону необхідно вийняти передні та задні сидіння. Потім вийняти декоративний килим. Якщо панель між передніми сидіннями знімається з великими труднощами, то декоративний килим можна не знімати, а загорнути його таким чином, щоб забезпечити доступ до панелей підлог салону, що обробляються.
Насамперед для збільшення звукоізоляції двигуна необхідно обробити підлогу під панеллю приладів. Віброізоляція наклеюються стик у стик. Відігнувши штатний шумоізолюючий килим під ногами водія та переднього пасажира, наклейте віброізоляцію максимально високо на панель моторного відсіку. Далі обробіть передні колісні арки та підлогу під ногами. Простіше кажучи, обклейте стик у стик усі металеві панелі, що знаходяться під штатним килимом, що шумоізолює. При необхідності підріжте деталі ножем.
Далі віброізоляція наклеюються на тунель глушника (карданного валу), що йде від щитка моторного відсіку до сидіння задніх пасажирів. Деталі можна монтувати на певній відстані один від одного. На деяких моделях автомобілів резонатор глушника розташований під підлогою салону. У такому випадку необхідно наклеїти таку саму віброізоляцію на цю частину підлоги.
Віброізоляцію рівномірно розподілити по панелям підлоги. Намагайтеся наклеювати її на панелі кузова, що видають досить гучний дзвінкий звук під час простукування. Зони під сидіннями та ребра жорсткості також обробляємо віброізоляцією.
Другим шаром наклеюється шумоізоляція. Намагайтеся розмістити її у місцях обробки віброізоляції. Шумка наклеюється стик у стик. Зони під сидіннями та ребра жорсткості обробляються найменше. Майте на увазі, що на нижніх площинах під ногами пасажирів в осінньо-зимовий період може накопичуватися вода. Звертайте увагу на товщину шару матеріалів, що вийшов - на деяких моделях автомобілів змонтовані деталі можуть заважати установці штатного шумоізолюючого або декоративного килима.
Рекомендується зняти передню панель та обмотати жили дротів протискрипними стрічками.
Для обробки дверей необхідно зняти декоративну пластикову панель з боку салону. Потім акуратно відклеїти водоізолюючу плівку (у деяких випадках формовану еластичну деталь) закріплену на мастиці. Іноді (залежно від моделі) доводиться знімати панель склопідйомників у збиранні. Таким чином, забезпечується доступ до «вуличної» панелі (утворює зовнішні обводи кузова) та «салонної» панелі (у неї вмонтовано динамік і на ній закріплено пластикову накладку дверей).
По дві вібродеталі через технологічні отвори двері наклеюються прямо за динаміком, встановленим у двері. Потім на деякій відстані один від одного на вуличну панель також наклеюються вібродеталі. На ребра жорсткості вібродеталі наклеювати не потрібно. Розподіл віброізоляції заздалегідь сплануйте, виходячи з геометричних розмірів дверей конкретної моделі автомобіля.
Потім на «вуличну» панель стик у стик монтується шумоізоляція. Вона має покрити максимальну площу цієї панелі.
Виброізоляція, що залишилася від монтажу на «вуличній» панелі рівномірно розміщується на салонній панелі (під пластиковою накладкою). Причому для покращення звучання динаміків необхідно заклеїти деталями віброізоляції технологічні отвори дверей.
Деталі, що залишилися від монтажу на «вуличній» панелі, шумки монтуються на декоративну накладку дверей (зсередини) або поверх віброізоляційних деталей, що закрили технологічні отвори (залежно від моделі автомобіля).
Для встановлення деталей необхідно отримати доступ до панелі даху. Необхідно звільнити декоративну оббивку даху і опустити її на підлогу салону (не витягаючи її з салону, щоб уникнути пошкоджень).
Деталі віброізоляції наклеюються на певній відстані, рівномірно
розподіляючи їх по всій площі панелей даху (наприклад, у шаховому порядку), повна віброізоляція даху також можлива для досягнення кращих результатів. На ребра жорсткості монтувати вібродеталі не потрібно.
Потім поверх віброізоляції стик у стик монтується шумка. Намагайтеся максимально покрити шумоізоляцією площу панелей даху.
Наші фахівці допоможуть підібрати для Вас матеріали відповідно до Ваших побажань та організують доставку ізоляції в будь-яку точку України. strong>
Різне | ||
Тип | Теплоизоляция,Шумоизоляция | |
Застосування | Пол,Багажник,Двери,Крыша,Обшивка | |
Довжина (м) | 30 | |
Необхідність нагріву | Нет | |
Країна реєстрації бренду | Украина | |
Країна-виробник товару | Турция | |
Ширина | 100 см | |
Матеріал | Вспененный каучук | |
Товщина | 6 мм | |
Липкий шар | Нет | |
Поглинання шумів | Высокое | |
Гарантія | 14 дней |