Віброізоляція автомобіля (STP, Шумофф, Practik)



Скотч двосторонній на поліпропіленовій основі призначений для склеювання пластикових, картонних, гумових та багатьох інших поверхонь. Двосторонній скотч має довжину 1 м і складається з поліпропіленової основи, на яку з двох сторін нанесений клейкий шар із синтетичного каучуку. Для максимально ефективного скріплення необхідно використовувати скотч на чистій знежиреній поверхні.


Скотч двосторонній на поліпропіленовій основі призначений для склеювання пластикових, картонних, гумових та багатьох інших поверхонь. Двосторонній скотч має довжину 5 м і складається з поліпропіленової основи, на яку з двох сторін нанесений клейкий шар із синтетичного каучуку. Для максимально ефективного скріплення необхідно використовувати скотч на чистій знежиреній поверхні.



Скотч двосторонній на поліпропіленовій основі призначений для склеювання пластикових, картонних, гумових та багатьох інших поверхонь. Двосторонній скотч має довжину 5 м і складається з поліпропіленової основи, на яку з двох сторін нанесений клейкий шар із синтетичного каучуку. Для максимально ефективного скріплення необхідно використовувати скотч на чистій знежиреній поверхні. Запакований у блістер


Скотч двосторонній на поліпропіленовій основі призначений для склеювання пластикових, картонних, гумових та багатьох інших поверхонь. Двосторонній скотч має довжину 1 м і складається з поліпропіленової основи, на яку з двох сторін нанесений клейкий шар із синтетичного каучуку. Для максимально ефективного скріплення необхідно використовувати скотч на чистій знежиреній поверхні.
Скотч двосторонній на поліпропіленовій основі призначений для склеювання пластикових, картонних, гумових та багатьох інших поверхонь. Двосторонній скотч має довжину 5 м і складається з поліпропіленової основи, на яку з двох сторін нанесений клейкий шар із синтетичного каучуку. Для максимально ефективного скріплення необхідно використовувати скотч на чистій знежиреній поверхні.


Скотч двосторонній на поліпропіленовій основі призначений для склеювання пластикових, картонних, гумових та багатьох інших поверхонь. Двосторонній скотч має довжину 1 м і складається з поліпропіленової основи, на яку з двох сторін нанесений клейкий шар із синтетичного каучуку. Для максимально ефективного скріплення необхідно використовувати скотч на чистій знежиреній поверхні.
Купаючи автомобіль, його власник прагне отримати комфорт та зручність під час поїздок. Не завжди ці очікування виправдовуються. У роботі автомобіля можуть бути різні проблеми. Однією з них є високий рівень вібрації, що виробляється основними агрегатами та вузлами автомобіля. Щоб максимально знизити ефект дрібного тремтіння, власники автомобіля встановлюють віброізоляцію.
Віброізоляція автомобіля - що потрібно знати
Віброізоляційні матеріали застосовуються на транспортних засобах, у будівництві, прокладці рейок, інженерному обладнанні.  ;
В автомобілі найбільшу вібрацію видають колеса, двигун, трансмісія. Відповідно до обробки віброізоляційними матеріалами піддаються в першу чергу:
- колісні арки
- стіни моторного відсіку
- центральний тунель
Віброізоляція автомобіля здійснюються за допомогою спеціальних листових самоклеючих бітумних матеріалів. Це липкий полімерний шар, що складається з гумової суміші і наповнений технічним вуглецем. Даний матеріал вологовідштовхувальний, антикорозійний та герметизуючий. Часто ці листи зверху мають ще шар фольги.
Головна властивість таких матеріалів – надання більшої жорсткості деталям, поглинання механічної вібрації та перетворення її на теплову енергію.
: - Acoustics (СТК)
- Vizol (Візол)
- Butyplast (Бутипласт)
- StP
- Practik
- Ultimate
- Focal
- Шумофф
- Вібропласт
- Вікар
- СГМ
- Стандарт< /li>
Основні відмінності продукції різних виробників у складі та способі виготовлення мастичного шару. Кожна компанія має кілька марок віброізоляційного матеріалу, які відрізняються за такими показниками:
- коефіцієнт механічних втрат
- розміри листа
- товщина металу, на який матеріал лягає
- наявність необхідних підготовчих процедур.
Різні характеристики віброізоляційних матеріалів призначені для певних ділянок кузова.
На двері, капот, дах – підійдуть листи товщиною 1 - 2 мм з коефіцієнтом механічного поглинання 0,15. Для щитка передка, підлоги, підкрилок коліс, дверей, стелі, задньої полиці салону, багажника рекомендуються листи товщиною 2 - 3 мм і коефіцієнтом механічного поглинання 0, 25 – 0,33.
Центральний тунель краще обклеювати листами завтовшки близько 4 мм і коефіцієнтом механічного поглинання 0,6.
Віброізоляція авто як і теплоізоляція автомобіля не входить до переліку його базової комплектації, тому про її встановлення необхідно подбати самостійно. Краще це доручити фахівцям, хоча для професійних автолюбителів цілком доступно зробити установку віброізоляції в машині своїми руками. Продукцію для віброізоляції можна купити в автомобільних магазинах. Це обійдеться дешевше, ніж замовити послугу на СТО з їх матеріалом.
Здійснюючи розрахунок необхідної кількості «вібри» важливо знати, що не обов'язково покривати всі поверхні віброізоляційними листами, достатньо обклеїти тільки 40 ndash; 70%. Матеріал ускладнює машину, а особливої різниці при 100% обклеюванні практично не помітно. Найбільш затребувана установка віброізоляційних матеріалів в автомобілях, виготовлених на пострадянському просторі, наприклад Ланос або ВАЗ 2109.
Одночасно з віброізоляцією замовляють і шумоізоляцію автомобіля.
Матеріали для віброізоляції краще купити в інтернет – магазин, де докладно описані характеристики кожної марки. Оскільки купівля є достатньо об'ємною, її вартість може бути знижена за рахунок оптової ціни. Товар доставлять до будь-якого міста України. У Києві та Дніпропетровську забрати його можна у день замовлення.